Tuesday, September 20, 2011

Para Sesepuh illuminati !

Jacob Rothschild
Mengetuai dinasti Rothschild, menikah dengan keluarga Sinclair, mengikat hubungan antara ketua keluarga Illuminati, dan yang dianggap sebagai keturunan keluarga Grail.

CFR David Rockefeller
David Rockefeller (12 Jun 1915 – sekarang)Dilahirkan di bandar New York dan merupakan anak bongsu kepada diktator syarikat minyak dunia iaitu John D. Rockefeller. Rockfeller juga mempunyai univerisiti sendiri disamping menguasai 70% telaga-telaga minyak di Arab Saudi, UAE dan Kuwait.

Rockefeller juga adalah pemegang hartanah terbanyak di seluruh dunia. Dikatakan juga di mana pun negara yang pernah mengalami perang akan ada tanah Rockfeller. Majalah Forbes juga mengandaikan 50% kekayaan dunia adalah milik Rockfeller. Manakala 50% lagi adalah kepunyaan Rothschild.

Rockefeller telah menubuhkan suatu pertubuhan berdaftar tetapi mempunyai misi sulit iaitu Trilateral Commission pada 1973. Pertubuhan ini lebih kepada berbentuk forum-forum ekonomi dan pembentangan kertas kerja. Tetapi sebaliknya ia berperanan menguasai ekonomi dunia melalui ahli-ahlinya. Adakah David Rockefeller seorang disebalik pemubuhan sebuah Order Dunia Baru dengan Kerajaan Satu Dunia totalitarian?
"Kita sekarang berada di ambang transformasi global, apa yang kita inginkan adalah krisis besar dan bangsa-bangsa sedunia akan menerima New World Order" - David Rockefeller

Ignatius Loyola (1491-1556)
Ignatius seorang paderi katholik telah menubuhkan pertubuhan kebajikan katholik yang bernama Jesuit. Jesuit adalah pertubuhan Gereja Katolik Roma. Ia didirikan pada tahun 1534 oleh sekelompok mahasiswa pascasarjana dari Universitas Paris yang merupakan anak murid Ignatius Loyola.

Pada 15 Agustus 1534, Ignatius dan enam murid lainnya. Mereka mendirikan pertubuhan yang bernama Jesuit untuk “melaksanakan pelayanan dan misi di Palestin atau pergi ke mana sahaja tanpa banyak bertanya untuk mengikuti perintah Paus.”

Adam Weishaupt (6 Feb 1748 – 18 Nov 1830)
Beliau dilahirkan di Ingolstadt, Perancis dan bekerja sebagai Profesor Undang-Undang di Universiti of Ingolstadt. Weishaupt dikatakan mengamalkan penyembahan kesyaitanan secara sembunyi di universitinya.
Selepas berhenti bekerja dari universiti, beliau menganut (sebelum ini Yahudi) agama Kristian Katholik. Keilmuwannya yang tinggi menyebabkan beliau di lantik sebagai salah seorang paderi di gereja besar Katholik di Perancis.

Jawatannya sebagai paderi digunakan untuk mempengaruhi orang-orang tertentu mengamalkan penyembahan syaitan bersamanya di gereja. Akhirnya, kegiatan sulit Weshaupt diketahui pihak pengurusan gereja. Beliau dipecat selepas itu.

Sejak itu, Weishaupt mula bertungkus lumus menubuhkan gerakan sulit Illuminati. Matlamat Illuminati ialah menubuhkan “One World Government” dengan menggunakan polisi “New World Order”. Pertubuhan ini menguasai 80 peratus pentadbiran poltik dan ekonomi dunia secara rahsia.
Menubuhkan Pertubuhan Ignatius Loyola menubuhkan pertubuhan Jesuit untuk paderi-paderi Katholik seluruh Eropah. Adam Weishaupt menubuhkan Illluminati untuk orang-orang politik seluruh Eropah.
David Rockfeller menubuhkan Trilateral Commission untuk tokoh-tokoh ekonomi dan politik seluruh dunia Mengawal Organisasi Lain Melalui Pertubuhan Yang Ditubuh

* IgnatiusLoyola menubuhkan Jesuit pada 1534 untuk mengawal polisi pentadbiran tertinggi masyarakat Kristian iaitu Gereja Vatican. Sehingga sekarang Vatican dikuasai oleh salah seorang ahli Jesuit yang dikenali sebagai Black Pope.
* Adam Weishaupt menubuhkan Illuminati pada 1 Mei 1776 untuk mengawal pertubuhan-pertubuhan politik di seluruh Eropah. Sekarang ini, pemimpin-pemimpin parti politik negara-negara berkuasa veto dipercayai adalah ahli Illuminati.
* David Rockefeller menubuhkan Trilateral Commission pada 1973 untuk mengawal sumber ekonomi dunia. Sehingga sekarang semua sumber ekonomi negara dunia dikuasai ahli-ahli Trilateral Commission.

JESUIT Peter Hans Kolvenbach

Black Pope Peter Hans yang dikatakan orang sebenar dibelakang tabir Vatican, tidakkah wajahnya seiras dengan Ignatius dan Rockefeller? #

With the most recent change being Peter Hans Kolvenbach now being replaced by the new Jesuit General Adolfo Nicolás. 
Spaniard Adolfo Nicolas was elected the Jesuits' "black pope", as the head of the largest and perhaps most influential, controversial and prestigious Catholic order is known, in a secret conclave on Saturday.

Nicolas, 71, has run Jesuit operations in east Asia and Oceania since 2004 and spent most of his career in the Far East after being ordained in Tokyo in 1967.

The order said in a statement that Nicolas had been elected to succeed Father Peter-Hans Kolvenbach, who received permission from Pope Benedict to retire as head of the order formally known as the Society of Jesus at the age of 79.

Jesuit superior generals are known as "black popes" because, like the pontiff, they wield worldwide influence and usually keep their position for life.
JESUIT Adolfo Nicolás

New Jesuit General Adolfo Nicolás

The Jesuit General is referred to as the "Black Pope" in reference to the color robes they wear. This is also who the regular Pope must confess his sins to in traditional Catholic confessional.


13 Bloodline

1. Astor bloodline
Pengasas kekayaan Astor adalah John Jacob Astor (1763-1884). John Jacob Astor lahir di Walldorf, Duchy of Baden (Jerman) dari keturunan Yahudi. Asal-usul Yahudinya telah tidak didhkan (tersembunyi). Seorang tukang daging di Walldorf. Pada 1784, beliau ke Amerika selepas singgah di London. Dia datang ke Amerika dan bergabung dengan Masonic Lodge.

Dalam waktu 2 hingga 3 tahun beliau telah menjadi Master of the Holland Lodge No 8 in NY City. (Lodge Belanda ini adalah lodge terkemuka kerana banyak daripada ahli-ahlinya mempunyai hubungan dengan Illuminati elit, contohmya, Lodge # 8, Archibald Russell, 1811-1871, Presiden The Royal Society of Edinburgh).

John Jacob Astor (July 17, 1763 – March 29, 1848), born Johann Jakob or Johann Jacob Astor, was the first prominent member of the Astor family and the first multi-millionaire in the United States. He was the creator of the first trust in America, from which he made his fortune in fur trading, real estate, and opium.[2]

2. Bundy bloodline
3. Collins bloodline
4. DuPont bloodline
5. Freeman bloodline
6. Kennedy bloodline
7. Lee bloodline
8. Onassis bloodline
9. Reynolds bloodline
10. Rockefeller bloodline
11. Rothschild bloodline
12. Russell bloodline
13. Van Duyn bloodline
Share on :

0 comments:

 
© Copyright Panitia Hari Kiamat 2011 - Some rights reserved | Powered by Blogger.com.